mandag den 17. maj 2010

Fabulous

Mandag d.17maj 2010 - "I'm feeling fab!"







Dagens outfit, to nye halskæder (m. perler fra H&M og dødningehovede fra søster), neglelakke + Converse er importerede fra NY!

peace out

2 kommentarer:

Nora sagde ...

de lave sorte converse er så skønne.

Sol sagde ...

"Guld"-neglelakken er simpelthen hamrende lækker!! :D

/Sol
www.echoesbysol.blogspot.com